8 Ekim 2011 Cumartesi

Gitmişken,Hafızamdan da sil kendini..

Tam da sonundayım bir yerlerin ama nerenin başı ya da ortası,idrak etmem için biraz daha büyümeliyim.İlk geldiğimde aynı yolun başına,aklım karışmıştı ve heyecanlanmıştım.Şimdi sadece yolu hatırlıyorum,işaretleri,simaları çok az...Sadece hangi yoldu,neresindeydim,istikamet neresiydi, bunu hatırlamıyorum evet.
Bir sıkıntı var,tanımı zor olsa gerek.Zaman akıp giderken,varoluşum anlamsızlaşmaya yüz tutmuşken artık kalıcılığımı ispatlamam gerekti bu hayatta.Dönüp baksam da bazı noktaları işaretlememiş ve üzerinden birkaç defa geçmemiş olmamanın pişmanlığı var üzerimde.Şimdi çok silik anımsıyorum.
Ben hayatı geride yaşadım,arkamda düşenlere ya da kendi burkulma,acı,yaralarıma bakmaktan başımı önüme,geleceğime çeviremedim.Ve unuttum,evet biraz daha bakış açımı ve başımı çevirdiğimde güneşi görmem an meselesiydi.Bunu bana kim hatırlatacak ?
Bir süre önce hayatta bütün inandıkları için deli gibi mücadele edebilecek bir ruha sahipken şimdi kaçan fırsatlarımı kovalamak için arkasından bile bakamayacak hallerdeyim.İnandıklarıma,sevgime,aileme,dostlarıma,aşkıma sahip çıkabilirken hatta düşmanlarıma bile sıkı sıkı sarılırken şimdi gözlerimi kapatıyorum.Hepiniz gidebilirsiniz,ben elimden geleni yaptım,gittiğinizde beni de unutabilirsiniz,karanlık-aydınlık sizi bekliyor da olabilir.Beni de düşünmeyin çünkü artık daha kısa sürede unutabiliyorum.İstemediklerimi yaşamamış kabul edebiliyorum.Yoksunuz diye farzedebilirim.
Fakat buna neden olan anılarım nedir,yüzleşmem gereken durumlar için cesaretim sonsuz,sadece konuyu bilmiyorum =)


Ne olursa olsun yine de gönlümde her zaman yeni umutlar,beklentiler var.Sadece gerçekleştirmek için biraz çaba gerekecek..
Ve yine ve şimdi yeni bir hayalim,planım,yolum var tasarladığım,daha somut daha verim ve ses getirecek.Sadece inanmam gerekli sanırım.

Kocaman bir kalbim var,çok az kimsenin bildiği,belki de bildiği sandığım.
..
Ve bir aşk var kalbimde,adını koyamadığım,imkansızlıklarla dolu,hiç tanımadığım,hayalini kurduğum,çerçevesi belli olan...
Neyse yazarım bir ara ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder